فایل باز

فایل باز

فایل باز

فایل باز

کتاب آموزشی صفر تا 100 عکاسی و چاپ عکس پرسنلی حرفه ای

کتاب آموزشی صفر تا 100 عکاسی و چاپ عکس پرسنلی حرفه ای
کتاب آموزشی صفر تا 100 عکاسی و چاپ عکس پرسنلی حرفه ای

این آموزش ها، آموزش های پیش پا افتاده ای نیستند، بلکه تمام این آموزش ها با کسب سال ها تجربه در این زمینه به دست آمده است. آموزش هایی که عکاسان و آتلیه داران حرفه ای دوست ندارد دیگران آن ها را بدانند.


 


تلاش برای آسانتر کردن درک چیزهای دشوار کاری است که من انجام داده ام!


در طول مطالعه این کتاب، شما در خواهید یافت که من مثل یک استاد دانشگاه کتاب نمی نویسم! آنچه مهم است و شما به آن پی خواهید برد این است که من برای شما، نه برای خودم، می نویسم آن هم طوری می نویسم که جملاتم با معنی و برای شما کاملا واضح و روشن باشد.

اسم این کتاب آموزشی را "صفر تا 100 عکاسی و چاپ عکس پرسنلی حرفه ای" نهاده ایم چرا که تا به حال هیچ کتابی به این کاملی، در زمینه عکاسی و چاپ عکس پرسنلی منتشر نگردیده است و همچنین با کمی دقت در فصل های این کتاب به این موضوع پی خواهید برد:

فصل اول: تجهیزات مورد نیاز

فصل دوم: نورپردازی و عکاسی

فصل سوم: ویرایش عکس در فتوشاپ

فصل چهارم: آماده سازی عکس ها و چاپ

می خواهم درباره اعتبار گفته هایم صحبت کنم. برخی از آموزش ها و تکنیک هایی که در این کتاب آمده است، نتیجه کار عملی و تجربه اساتیدی موفق در این شغل بوده که من سالها پیش با کنجکاوی بسیار وارد این شغل شدم و این تجربه ها را کسب کرده ام. از آنجایی که نمی خواهم فکر بکر کسی را به نام خود جا بزنم، اسمی تک تکشان را آورده ام.

تعداد صفحات این کتاب آموزشی، 78صفحه می باشد. در صورتی که می توانستم آنرا در 40صفحه نیز خلاصه کنم، اما از خلاصه نویسی اجتناب کرده ام تا بتوانم تجربیاتم را بنحوی ارائه دهم که برای همگان قابل درک باشد.

در پایان، مطالعه این کتاب برای کسی که علاقه به این شغل و رشته دارد، سورپرایزی هیجان انگیز و برای خواننده عادی به مثابه قرص خواب آور می باشد.

برای اینکه همه علاقه مندان به این رشته و شغل، استطاعت خرید این کتاب آموزشی را داشته باشند، بهای آنرا تنها 6500هزار تومان در نظر گرفته ایم( کمتر از قیمت 6 قطعه عکس 4×3 )


خرید و دانلود

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.