فایل باز

فایل باز

فایل باز

فایل باز

افزونه اعلانات فارسی ووکامرس

افزونه اعلانات فارسی ووکامرس
افزونه‌ اعلانات وردپرس ووکامرس

با افزونه‌ اعلانات وردپرس ووکامرس می‌توانید برای هر خرید یا اتفاقی که تو ووکامرس میافتد یک اعلان دلخواه بسازید. از صدای پول خوشتان می‌آید؟ مطمئنم پاسختان مثبت است، چون وقتی یک فروشگاه e-commerce دارید، هیچ صدایی بهتر از صدای یک فروش موفق نیست.
  
درست مثل بهترین کارآفرینان اینترنت در لحظه از هر سفارش و فروش در ووکامرس باخبر شوید افزونه‌ اعلانات وردپرس ووکامرس

زمانی که مشتریان از فروشگاه آنلاین شما خرید می‌کنند، اگر می‌خواهید آن حس به خصوصی که در لحظه‌ی فروش به وجود می‌آید را حس کنید، باید فوراً از این اتفاق باخبر شوید.

مهم نیست دارید چه‌کار می‌کنید، مهم نیست اگر در حال بررسی دخل‌وخرجتان هستید یا در یک مهمانی با همکاران خود به سر می‌برید، این خبر باید به شما اطلاع داده شود!

الآن حتماً می‌گویید ایمیل و پیامک برای دریافت این خبر کافی است، اما آن طوری مجبورید همیشه اکانت‌ّهای خود را آپدیت نگه‌دارید. افزونه‌ اعلانات وردپرس ووکامرس

 

چگونه؟ افزونه‌ی YITH Desktop Notifications for WooCommerce به شما اجازه می‌دهد تا به‌صورت آنی با دریافت اعلان بر روی کامپیوتر خود از سفارش‌های و خریدها مطلع شوید. یک روش سریع و آسان برای برقراری ارتباط بهتر با مشتریان و نیازهای آن‌ها.

هر اعلان چند لینک به سفارش مذکور دارد. می‌توانید این پیام را با آیکون‌ها و اصوات مختلف شخصی‌سازی کنید و حتی مشخص کنید که هر کاربر چه نقشی را بر عهده بگیرد.

 

این یعنی در بخش مدیر فروشگاهی خود برای سفارش‌های ناموفق هم امکان دریافت نوتیفیکیشن را خواهید داشت. به‌علاوه، می‌توانید مدیران را از فروش‌های تائید شده و مواردی ازاین‌دست مطلع کنید.

 

ما افزونه‌ اعلانات وردپرس ووکامرس دیگر هم ساخته‌ایم که امکان کنترل کامل وب‌سایت را برای شما فراهم می‌کند. خودتان امکانات آن را کشف کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.