فایل باز

فایل باز

فایل باز

فایل باز

اشتراک گذاری و تخفیف محصولات ووکامرس فارسی

اشتراک گذاری و تخفیف محصولات ووکامرس فارسی

سلام امروز افزونه اشتراک گذاری و گرفتن تخفیف ووکامرس رو براتون قرار میدم ، این افزونه رو اگر بتونید استفاده کنید و کاربر رو تشویق به اشتراک گذاری مطلب کنید هم فروش خوبی نصیب شما خواهد شد و هم رتبه سئو سایت شما افزایش پیدا میکنه و هم این که کاربر یه تخفیف جزئی گیرش میاد تا پایان با ما همراه باشید با افزونه اشتراک گذاری و گرفتن تخفیف ووکامرس


شما با به اشتراک‌گذاری هر مطلب یا محصولی که در فروشگاه اینترنتی در هر یک از شبکه‌های اجتماعی مانند گوگل پلاس، فیس بوک، توییتر، لینک دین و… می‌توانید گامی مثبت در جهت شناخته شدن مطالب خود و کشاندن تعداد زیادی مشتری یا کاربر به وب‌سایت بردارید.(اشتراک گذاری و گرفتن تخفیف ووکامرس)


شاید در مراحل اولیه کمتر دیده شوید اما با فعالیت‌های مستمر و انجام اقداماتی نظیر کامل کردن پروفایل در شبکه‌های اجتماعی و شرکت در بحث‌ها می‌توانید نتیجه‌ی بسیار مطلوبی را بدون هزینه بگیرید.


در حال حاضر بهترین شبکه‌های اجتماعی که می‌توان از آن‌ها نتیجه‌ی مطلوبی گرفت گوگل پلاس، فیس بوک، توییتر، لینکدین و اینستاگرام است. که البته امروزه اینستاگرام بسیار شهرت پیداکرده و مکان مناسبی برای تجارت است.


در افزونه اشتراک گذاری و گرفتن تخفیف ووکامرس امروز می‌خواهیم به مشتریان خود درازای اشتراک‌گذاری محصول، چنددرصدی تخفیف قائل شویم یعنی به عبارتی آن‌ها را تشویق به اشتراک‌گذاری نماییم.


خرید و دانلود فایل

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.