فایل باز

فایل باز

فایل باز

فایل باز

فایل باز - دانلود کتاب لاتین بتن با مقاومت بالا مایکل کالدارون

دانلود کتاب لاتین بتن با مقاومت بالا مایکل کالدارون



بتن با مقوامت بالا (HSC) که دارای مقاومت فشاری بالاتر از 42 MPA برای بتن ساخته شده از سنگدانه های سبک باشد را بتن با مقوامت بالا میگویند. در بتن های با مقاومت بالا (HSC) باید تا حد امکان نسبت آب به سیمان را کاهش داده شود. در رابطه با کاربرد بتن با مقاومت بالا  (HSC) در سازه‌ها ، توجه دقیق به طرح اختلاط ، نحوه اجرا و عمل آوری آن از موارد خیلی مهم به شمار میرود. یکی از مهمترین این بتن ها ، بتن با مقاومت بالا یعنی HSC است.
بتن با مقاومت بالا (HSC)
  
بتن با مقاومت بالا (HSC) مزایای بسیاری دارد. قدرت های فشرده سازی بالاتر می توانند برای کاهش ابعاد مقطعی ستون ها و دیوارها در ساختمان ها استفاده شوند. سفتی بیشتر آن باعث افزایش ارتفاع ساختمان ها می شود و در عین حال کنترل راحتی و راحتی مسافرین را نیز افزایش می دهد. ساختارهای مدنی مانند پل ها از طول های طول بیشتر، بخش های پرچم کم عمق، فاصله های وسیع تر و طول عمر بیشتر بهره مند شده اند.
مواردی که مقاومت کششی بتن را بالا میبرند:

    رعایت نمودن نسبت مناسب ماسه بهسیمان
    استفاده از شن و ماسه مقاوم در ساخت بتن
    حداکثر استفاده ازمصالح سنگی
    استفاده از سیمان با مدول نرمی مناسب
    استفاده از پزولان هایی مانند دوده سیلیس برای افزایش تراکم و کاهش تخلخل

 
مشخصات کتاب

نام کتاب: بتن با مقاومت بالا

نام لاتین محصول: High Strength Concrete Michael A Caldarone ARBcrete

ویرایش:

سال چاپ:2007

تعداد صفحات:273

نویسندگان: مایکل کالدوران (Michael A Caldarone)

حجم فایل:4.75 مگابایت

معرفی کوتاه محصول: بتن با مقوامت بالا (HSC) که دارای مقاومت فشاری بالاتر از 42 MPA برای بتن ساخته شده از سنگدانه های سبک باشد را بتن با مقوامت بالا میگویند.

کلمات کلیدی: بتن با مقاومت بالاHSC,,مقاومت سازه بتنی,مقاومت بتن سبک سازه‌ای,حداقل مقاومت بتن سازه‌ای,بتن با مقاومت بالا در سازه‌های شهری,بتن با مقاومت بالا کالدارون,بتن با مقاومت بسیار بالا

 

 

با خرید این محصول، فایل زیپ شده (ZIP) کتاب لاتین بتن با مقاومت بالا مایکل کالدارون در دسترس شما محقق گرامی قرار خواهد گرفت.

 

مجموعه اِی آر بی کریت در کنار مشاور تخصصی بتن, ملات, افزودنی های شیمیایی بتن و ملات و مواد شیمیایی ساختمان، به عنوان یکی از تخصصی ترین مشاوران بتن، به مشاوره بتن پیمانکاران ابنیه و سازه های بتنی مانند سد و پل و … می پردازد. همچنین این مجموعه در راستای خط مشی حرفه ای خود به مشاور بتن و ملات در کارخانه های بتن آماده، قطعات بتنی آماده پیش ساخته، سنگ های مصنوعی، بلوک های سیمانی و قطعات بتنی دکوراتیو تبدیل شده است.

 

انتشار کتاب‌های تخصصی زبان اصلی و جزوه‌های فنی نایاب رشته عمران از دیگر فعالیت‌های این مجموعه علمی-مشاوره‌ای می‌باشد، تا مهندسین، محققین و دانشجویان بتوانند به طور منسجم به این مجموعه دسترسی داشته باشند .

خرید و دانلود فایل

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.