فایل باز

فایل باز

فایل باز

فایل باز

فایل باز|راه کارهای نرم افزار هوشمند

راه کارهای نرم افزار هوشمند



آیا نرم افزاری را تولید کرده اید که در سطح جهانی بدرخشد؟
آیا می دانید چرا بسیاری از نرم افزارهای ایرانی، قابل رقابت با سایر نرم افزارهای جهان نیستند؟
به نظر شما تفاوت نرم افزارهای امروزی با نرم افزارهایی که با اصول مهندسی نرم افزار ۱۰ سال پیش تولید شده اند، چیست؟
نرم افزار تولیدی شما چه ویژگی خاصی نسبت به سایر نرم افزارها دارد؟

در کتاب راه کارهای نرم افزار هوشمند، توضیحاتی درباره چگونگی استفاده از راه کارهای هوشمند، برای رشد سطح کدنویسی و طراحی نرم افزارهای ایرانی، گفته شده است. نوشته های این کتاب براساس تجربیات نویسنده، گردآوری و بومی سازی شده اند. به طوری که با خواندن آن، دقیقاً راه کار هوشمندسازی نرم افزار خود را خواهید یافت.

کتاب راه کارهای نرم افزار هوشمند دو بخش اصلی دارد. در بخش اول درباره راه کارهای هوشمندسازی نرم افزارهای ایرانی و تفاوت آن ها با نرم افزارهای خارجی، بحث شده است. در بخش دوم، مختصری درباره روش های هوش مصنوعی که در تحول نرم افزارهای تولیدی شما، مفید خواهند بود، بحث شده است.

با خواندن کتاب راه کارهای نرم افزار هوشمند می توانید درآمد خود را از کدنویسی و طراحی نرم افزارها، بیشتر کرده و نرم افزارهای کاربردی تری را تولید نمایید.


خرید و دانلود فایل


فایل باز-چگونه مقالات ISI و مقالات علمی پژوهشی بنویسیم؟

چگونه مقالات ISI و مقالات علمی پژوهشی بنویسیم؟



جهت نگارش یک مقاله علمی - پژوهشی و درج آن در مجلات معتبر داخلی یا ISI رعایت برخی نکات الزامی است.

پژوهش علمی را با روش صحیح پژوهش می شناسند و بخاطر داشته باشید که همیشه روش پژوهش از موضوع پژوهش مهمتر است. بهترین موضوع اگر با روش صحیح مورد پژوهش قرار نگیرد و با روش صحیح نگارش نشود فاقد هرگونه اعتبار و ارزش علمی است.

یک قسمت مهم، در انجام یک کار علمی، نحوه ارائه صحیح نتایج کسب گردیده به مخاطبین از طریق تهیه یک مقاله علمی می باشد. به این صورت جامعه علمی می تواند از این نتایج به صورت مناسبی استفاده کند.

ارائه نتایج به این صورت سبب افزایش نتایج موجود در موضوع مربوطه می گردد. بیشتر ژورنال ها مقالات را درصورتی برای چاپ می پذیرند که توسط متخصصین و یا به عبارتی داوران مربوطه مرور و توصیه گردند (معمولا پس از انجام برخی اصلاحات لازم ). برای اینکه نوشتن خود را تقویت کنید بایستی مداوما مطالعه کنید، بنویسید و نوشته های دیگران را بررسی نمایید.


خرید و دانلود فایل

فایل باز-تست مامان

تست مامان


کتاب تست مامان اثر راب فیتز پاتریک به صورت کاملاً عملی تدوین شده تا شما بتوانید بهترین صیاد پاسخ ها از سمت مشتریان خود باشید. علاوه بر این ما با مطالعۀ این کتاب متوجه می شویم که کجای کارمان را اشتباه رفته ایم و می توانیم این اشتباهات را تصحیح کنیم.

کتاب تست مامان (The Mom Test) گنجینه ای است شامل سوالاتی مثل: ار کجا مشتری های مد نظرتان را جهت طرح سوال پیدا کنیم؟ در جلسۀ طرح سوال چگونه رفتار کنیم؟ و ...

اگر همیشه علاقه داشتید که کسب و کار شخصی خودتان را راه اندازی کنید و می خواهید همین امروز دست به عمل بزنید. باور کنید که این کتاب حکم کلید دستیابی به گنج را برای شما دارد.

راب فیتز پاتریک (Rob Fitzpatrick) در کتاب تست مامان به شما آموزش می دهد که چگونه پاسخ های طلایی را از دهان مشتریان بیرون بکشید و بر اساس این پاسخ ها به ایده آل ترین نتایج برسید. ورشکستگی و شکست یک استارت آپ بدترین کابوس یک کارآفرین است که می خواهیم از وقوع آن جلوگیری کنیم.

روبه رو شدن با مشتری یک واقعیت غیرقابل اجتناب در هر کسب و کار است و خیلی از افراد با این واقعیت روبرو می شوند و با مشتری صحبت می کنند، از وی سئوال می کنند و پاسخ ها را دسته بندی کرده و به کار می برند. اما چرا کثر کالاهایی که بر پایۀ این نظرسنجی ها تولید می گردند را کسی خردیداری نمی کند؟!

مگر هدف سئوال کردن از مشتری ها و رفع نیاز مشتری ها و بالا بردن فروش نبوده، پس چرا این کالا به فروش نمی رسد؟

دلیل مهم این قبیل مشکلات آن است که ما سؤالات اشتباهی را از مشتریان خود می پرسیم. زیاد ناراحت نشوید من و خیلی دیگر از افراد نیز که می خواستند یک کسب و کار را راه اندازی کنند هم مرتکب این اشتباه شده ایم. علی رغم رشد انفجاری تفکر استارت آپی متأسفانه تغییرات زیادی در مورد سؤالاتی که از مشتری ها می شود رخ نداده است و همان رویه ها و سئوالات قدیمی تکرار تکرار و تکرار می شود.

تمرکز اصلی نویسنده در این کتاب بر روی روش های سؤال کردن از مشتری ها است. همۀ صاحب نظران به اتفاق بر روی اهمیت سؤال کردن و اهمیت به نظرهای مشتریان توافق دارند، بنابراین لازم نیست ما بر روی اهمیت این موضوع بحث کنیم. اما این که چگونه با مشتری بحث و گفتگو کنیم، هدف اصلی ما است.

در بخشی از کتاب تست مامان می خوانیم:

اکثر مردم معتقد هستند که نباید خوب بودن یا نبودن ایده هایتان را از مامان خود بپرسید. در این نظریه نکتۀ بسیار مهم و ظریفی قرار دارد که خیلی از مردم نمی دانند و این نکته آن است که شما هیچ وقت در مورد خوب بودن یا نبودن ایدۀ خود از کسی سؤال کنید. اگر این سؤال را از مامان خود بپرسید (به دلیل اینکه خیلی شما را دوست دارد) بیشترین دروغ را به شما می گوید تا دلتان را نشکند. اما در کل این سؤال، سؤال درستی نیست زیرا در پاسخگویی، هر کسی را ترغیب می کند که در پاسخگویی به شما صادق نباشد.

فایل باز-شاه کلید فروش در ایران



شاه کلید فروش در ایران


افزایش فروش در 30 روز بدون هزینه و تبلیغات!
شکستن مرزهای فروش با کارهای ساده
روش های کاملا کاربردی و تست شده برای فروشندگان ایرانی

تأییدیه های کتاب شاه کلید فروش در ایران
این کتاب توسط حاج آقای هاشمیان بنیان گذار و مدیریت محترم صنایع کاغذی خراسان (گلریز) و دکتر علیرضا نبی کارآفرین برتر سه سال متوالی کشور و مشاور ارشد مجمع تشخیص مصلحت نظام در حوزه کسب وکار مورد تأیید قرارگرفته که متن آن در اول کتاب قرار داده شده هست. همچنین تمام تکنیک های فروش این کتاب در کسب وکارهای مختلف تست شده و بعدازاینکه مطمئن شدم این روش ها در ایران جواب می دهند بعد در این کتاب با شما به اشتراک گذاشتم.

فصل اول: رازی که همه ثروتمندان می دانستند
دلیل موفقیت افراد ثروتمند زیادی رو موردبررسی قراردادم که باهم متفاوت بودند اما یک وجه تمایزی باهم دیگر داشتند که دلیل موفقیت تمام آن ها را تضمین می کرد که در این فصل به آن پرداخته شد.

فصل دوم: بهترین تفریح دنیا
یکی از مهم ترین عوامل موفقیت در هر کسب و کاری داشتن علاقه به آن هست که باعث می شود کار از حالت خسته کنده بودن خارج شود و به یک تفریح تبدیل بشود. در این فصل از کتاب 8 تکنیک کاربردی برای پیدا کردن کسب و کار موردعلاقه مان که بتوانیم با آن تفریح کنیم نوشته شده هست.

فصل سوم: باورت در مورد خودت چیه؟
خیلی وقت ها باورهای اشتباه جلوی موفقیت ما رو در کسب و کارمان می گیرند که باید اصلاح شوند در غیر این صورت هرگز موفق نخواهیم شد؛ که این فصل نگاه شما رو به کسب و کارتان و خودتان تغییر می دهد.


فصل چهارم: از کجا شروع کنیم؟
بعد از اینکه علاقه خودتان را پیدا کردید برای شروع کار این فصل شما را راهنمایی می کند تا با کمترین ریسک و خطر به اهداف خودتان برسید.

فصل پنجم: هدف هدف نیست!
متأسفانه اکثر ما به خاطر هدف گذاری اشتباه به اهداف خودمان نمی رسیم در اینجا 8 دلیل نرسیدن به اهداف را بررسی می کنیم و نحوه درست هدف گذاری را با مثال آموزش می دهیم.

فصل ششم: چرا بازار خراب هست؟
در این فصل دلایل کاهش فروش کسب و کارمان رو بررسی می کنیم و برای آن راهکار ارائه می دهیم تا بتوانید آن مشکلات را حل کنید.

فصل هفتم: کارهای قبل از فروش (۶ میم فروش)
قبل از ملاقات مشتری کارهای برای آماده شدن و جذب مشتری بیشتر باید انجام بدهید که می تواند در فروش شما تأثیر خیلی زیادی بگذارد.
مثل: ۱ – مکان
۲ – معرفی
۳ – محصول و خدمات
۴ – مبلغ
۵ – موقعیت
۶ – مزیت رقابتی
که برای هر کدام از این ها به صورت کاربردی و اصولی راهکارهای قابل اجراء در کشور ایران داده می شود.

فصل هشتم: کارهای هنگام فروش
بعد از جذب مشتری و زمان ملاقات با او خیلی مهم هست که بتوانیم او را متقاعد کنیم از ما خرید کند در غیر این صورت تمام زحماتمان بی فایده خواهد بود. هنگام ملاقات با مشتری نکات مهمی وجود دارد که باید رعایت کنیم و یکی از مهم ترین دلایل خرید نکردن مشتری ها از ما به خاطر رعایت نکردن این نکات هست اگر دوست دارید مشتری از پیش شما دست خالی بیرون نرود حتماً این فصل کتاب را با دقت مطالعه کنید و تکنیک های آن را انجام دهید.

فصل نهم: کارهای بعد از فروش
یکی از نیازهای هر کسب وکار برای موفقیت داشتن مشتری های وفادار هست برای این کار نمی شود مشتری را به امان خدا رها کنیم که شاید برگردد پس نیاز داریم که با استفاده از روش های که گفته می شود او را پیگیری کنیم تا به مشتری وفادار ما تبدیل شود یادتان باشد هزینه جذب مشتری جدید 10 برابر نگهداری مشتری های خودتان هست پس این فصل را جدی بگیرید و از تکنیک های آن غافل نشوید.

فصل دهم: عمل کردن به آموخته ها
تمام آموزش های که می بینیم بدون عمل کردن دارای هیچ ارزشی نیستند این فصل شما را دلایل عمل نکردن به آموخته ها و اینکه چگونه به آموخته های خودمان عمل کنیم آشنا می کند.

فایل باز-کسب درامد

کسب درامد



این محصول به شما کمک میکند کسب درامد کنید
دریافت کد :: صدایاب