فایل باز

فایل باز

فایل باز

فایل باز

ربات هوشمند تلگرام تبلیغات (تبچی)

ربات هوشمند تلگرام تبلیغات (تبچی)



سلام و وقت بخیر خدمت کاربران گرامی و مشتریان سایت Zepo

امروزه با گسترش استفاده از شبکه های اجتماعی بازارتبلیغات و مسابقات در این شبکه ها رونق فراوان گرفته و عده ای هم به کسب درآمد از این شبکه ها میپردازند

تلگرام همم جزء این شبکه های محبوب هست. اما چکار کنیم که ماهم از این بازار گسترده کسب و کار مجازی برای خود درآمدی داشته باشیم؟

ربات تب چی در معنای اصلی به معنی ربات تبلیغاتی هست

اختلاف این ربات با سایر ربات هایی که با botfather@ ساخته میشوند این هست که شما از یک حساب کاربری واقعی استفاده میکنید

یعنی یک حساب کاربری که با شماره موبایل ایجاد شده و میتونه به دیگران پیام بده و در گروه ها عضو بشه بدون محدودیت هایی که بات های خود تلگرامی دارند

اما تب چی دقیقا چه کاری انجام میدهد؟

 

ادامه مطلب ...

ربات هوشمند اینستاگرام

ربات هوشمند اینستاگرام

نینجاگرام ربات پیشرفته و جدید اینستاگرام ادمین همه کاره پیج های شما




 
ادامه مطلب ...

PSD لایه باز بنر شعار سال 1396 سال اقتصاد مقاومتی تولید - اشتغال

 PSD لایه باز بنر شعار سال 1396 سال اقتصاد مقاومتی تولید - اشتغال

PSD لایه باز بنر شعار سال 1396 سال اقتصاد مقاومتی تولید - اشتغال برای برنامه ها و همایش های اداری، دولتی، نهادها و دانشگاه ها با طرح بسیار زیبا و شیک
خرید و دانلود محصول

مقاله : اثر ابزار های بازاریابی سبز بر روی رفتار خرید مصرف کننده

مقاله : اثر ابزار های بازاریابی سبز بر روی رفتار خرید مصرف کننده
چکیده:نگرانی سال های اخیر در مورد محیط زیست در همه ابعاد و حوزه ها مشاهده می شود. این موضوع که منابع محدود ما دچار آسیب شده است و ادامه این روند آینده حیات بشر را بر روی کره زمین مختل خواهد کرد، مسئولان و متفکران را بر آن داشته تا در این زمینه چاره ای بیندیشند. در این تحقیق تاثیر ابزار های بازاریابی سبز بر روی رفتار خرید مصرف کنندگان مورد بررسی قرار می گیرد. ابزارهای بازاریابی سبز که در این تحقیق مورد بررسی قرار گرفته است شامل تبلیغات زیستی،نام تجاری زیستی و برچسب زیستی می باشد. تاثیر هر کدام از این ابزارها به تفکیک مورد بررسی قرار گرفته است. روش نمونه گیری به صورت خوشه ای در دسترس (غیر احتمالی) می باشد. در این روش شهر تهران به چهار بخش شمال،جنوب،شرق و غرب تقسیم بندی شده است که ما قسمت شمال و غرب را در نظر گرفته و پرسشنامه ها را در فروشگاه های زنجیره ای این نواحی توزیع نموده ایم. اندازه نمونه طبق فرمول 384 نفر بوده است و تجزیه و تحلیل اطلاعات بوسیله آزمون همبستگی اسپیرمن و رگرسیون چند گانه می باشد. نتایج نشان می دهد که تبلیغات زیستی بیشترین اثر را بر روی رفتار خرید مصرف کننده و نام تجاری کمترین اثر را دارد.

خرید و دانلود محصول

نرم افزار تهیه صورت وضعیت و برآورد متریال طبق فهرست بهای 1393

  نرم افزار تهیه صورت وضعیت و برآورد متریال طبق فهرست بهای 1393
نرم افزار تهیه صورت وضعیت و برآورد متریال طبق فهرست بهای 1393
در 4 رشته فهرست بهای ابنیه (ساختمان)، مکانیک، برق و راه سازی
دارای قابلیت ورود مقادیر و احجام متریال و دریافت ریزمتره و مجموع هزینه های خرید و اجرا
دارای قابلیت ویرایش مقادیر فهرست بها براساس فهرست بهای ارائه شده در سالهای آتی
دارای قابلیت درج اقلام ستاره دار براساس پروژه مورد نظر
قابل کاربرد در تمامی پروژه های صنعتی و راه سازی هماهنگ با فهرست بهای منتشر شده کشور
در 4 فایل اکسل مجزا

خرید و دانلود محصول