فایل باز

فایل باز

فایل باز

فایل باز

فایل باز-به سوی موفقیت

به سوی موفقیت



خرید و دانلود فایل

فایل باز|دومرد یک پیام

دومرد یک پیام


"ثروتمندان ثروتمند تر می‌شوند اما شما چه؟"

دلمان می‌خواهد شما هم ثروتمند شوید تا به جای آنکه جزیی از مسئله باشید بتوانید خود قسمتی از راه حل بشوید. دونالد جی ترامپ و رابرت کیوساکی هر دو نگران‌اند. نگرانی آن‌ها از این جهت است که با وجود آنکه ثروتمندان برمیزان ثروتشان افزوده می‌شود، آمریکاییان در حال فقیرتر شدن هستند. درست مثل یخ‌های قطبی که در حال ذوب شدن هستند. طبقۀ متوسط جامعه هم در حالی نابودی است و جامعۀ آمریکا در مسیر تبدیل شدن به جامعه‌ای دو قطبی است. به زودی یا باید در گروه ثروتمندان جای بگیرید یا فقرا. دونالد و رابرت دلشان می‌خواهد شما هم ثروتمند شوید.

معمولاً ثروتمندانی که قصد ایجاد تغییر در جامعه‌شان را دارند، پولشان را وقف چیزهایی می‌کنند که معتقدند باعث تغییر می‌شوند. اما دونالد ترامپ و رابرت کیوساکی هم وقت و هم پولشان را صرف هدفشان کرده‌اند. همان طور که می‌دانیم می‌توان به یک نفر ماهی داد و برای همان روز سیرش کرد یا یادش داد که ماهیگیری کند و برای تمام عمرش خودش را سیر کند. دونالد و رابرت به جای اینکه بنشینند و برای کمک به فقرا و طبقۀ متوسط چک بکشند، دارند ماهیگیری یادشان می‌دهند. علاوه براین قسمتی از درآمد حاصل از فروش این کتاب صرف سایر نهادهایی که برای آموزش امور مالی فعالیت می‌کنند خواهد شد.


خرید و دانلود فایل

فایل باز - کتاب ماهی سحرامیز

فایل باز - کتاب ماهی سحرامیز

روزی روزگاری ماهیگیری زندگی می­کرد که فقیر اما شاد بود. او با همسرش در خانه ­ای کوچک نزدیک دریا سکونت داشتند. یک روز ماهیگیر ماهی بزرگی صید کرد. اما ماهی به حرف آمد و از ماهیگیر خواست که او را نکشد و به آب برگرداند. ماهیگیر مهربان موافقت کرد. اما همسر ماهیگیر که ماجرا را شنید به وسوسه افتاد که از طریق این ماهی سحرآمیز به آرزوهای خودش برسد. او زنی طمعکار بود و این باعث اتفاقات بعدی شد...