فایل باز

فایل باز

فایل باز

فایل باز

فایل باز-دانلود نمونه سوالات آزمون اصلی آیین نامه رانندگی پایه 3 همراه با پاسخ سوالات



همین طور که میدانید متقاضیان گواهینامه پایه ۳ برای اخذ گواهینامه رانندگی میبایست در آزمون آیین نامه مقدماتی و همین طور آزمون آیین نامه اصلی نمره قبولی را بیاورند . علاه بر این دو آزمون تئوری آیین نامه ، متقاضیان گواهینامه پایه ۳ میبایست در آزمون شهری رانندگی ( آزمون عملی رانندگی ) نیز قبول شوند . تنها راه حل برای قبولی در هر ۳ آزمون ، تمرین می باشد . ما برای موفقیت شما در آزمون های اصلی آیین نامه و آزمون مقدماتی آیین نامه حل نمونه سوالات آیین نامه با جواب را توصیه میکنیم . دقت داشته باشید که معمولا سوالات امتحان آیین نامه در آزمون های مختلف تکرار می شود . بنابراین شما با حل نمونه سوالات آزمون آیین نامه به راحتی می توانید نمره قبولی را در آزمون خود بدست بیاورید . چراکه به احتمال بسیار زیاد همان نمونه سوالاتی که حل کرده اید و دیده اید را در آزمون آیین نامه خود دوباره خواهید دید.

تاثیر حل نمونه سوالات آیین نامه با جواب در آزمون آیین نامه اصلی و مقدماتی راهنمایی و رانندگی

افزایش اعتماد به نفس در هنگام امتحان آیین نامه

تسلط کامل بر بخش های مختلف کتاب آیین نامه

آشنایی با تکنیک های تست زنی آزمون آیین نامه رانندگی

در نتیجه قبولی راحت تر در امتحان آیین نامه اصلی راهنمایی و رانندگی

قبولی در امتحان آیین نامه مقدماتی راهنمایی و رانندگی در بار اول


خرید ودانلود فایل

فایل باز-101 نکته کاربردی در مدیریت مسیر شغلی



۱۰۱ نکته کاربردی در مدیریت مسیر شغلی

در این کتاب ۱۰۱ نکته کاربردی در مدیریت مسیر شغلی، فرصت های شغلی پیش رو، اهداف شغلی و پیشرفت شغلی ارائه شده است. بخشی از مطالب این کتاب در زیر آورده شده است.

۱- اداره مسیر شغلیتان را مانند یک پروژه جدید مهیج بنگرید

۲- برای برنامه ریزی مسیر شغلی خود زمان و تلاش لازم را در نظر بگیرید

۳- بر روی فرصت های شغلی خود تمرکز کنید

۴- برای عقب نشینی نیز مانند پیشروی اماده باشید

۵- اهداف بلند مدت مسیر شغلیتان را محرمانه نگه دارید.

۶- فعال بودن در مدیریت مسیر شغلی تان را هدف خود قرار دهید.

101 نکته کاربری در مدیریت مسیر شغلی

۷- همیشه نگاهی به آینده داشته باشید حتی زمانی که در کار شاد و خرسند هستید.

۸- به خاطر داشته باشید که آغاز مدیریت مسیر شغلی هرگز بسیار زود یا بسیار دیر نیست.

۹- از هر فرصتی برای یادگیری و توسعه مهارت هایتان استفاده کنید.

۱۰- اطمینان حاصل کنید که تمام جنبه های مختلف دوره خدمتی تان را درک می کنید.

۱۱- اگر مطالعه برای شایستگی های مورد نیاز به هنگام کار هدف اصلی شماست، ثبت نام در دوره های یادگیری از راه دور را مد نظر داشته باشید.

۱۲- از دوستان و همکارانتان بخواهید که درک و دریافت خود را درباره خصوصیات رفتاریتان اعلام کنند.

۱۳- زمان بیشتری را در مسیر شغلی تان به منظور دستیابی به دستاوردهای بزرگ تر صرف کنید.


خرید و دانلود فایل

فایل باز-بی واسطه از دل



بی واسطه از دل – مایکل دل

مایکل دل نویسنده کتاب ایده اولیه کارش را از فروش از فروش بی واسطه تمبر به سن ۹سالگی فرا گرفت و با مونتاژو فروش بی واسطه کامپیوتر در اتاق دانشجویی اش پی گرفته است. در این کتاب نویسنده تلاش کرده است که خوانندگان را در جریان مراحل ایجاد و توسعه و دلایل موفقعیت و شکست شرکت خود قرار دهد.
مایکل دل در اثر خود ضمن شرح پاره ای تفاوت بنیادین شرکت دل با دیگران که پیروزی دل را تضمین کرده است می گوید: ما درسهای خود را از راهی دشوار که حاصل تجارب و آزمون خطاهاست آموخته ایم. شاید شما هم با مطالعه درس های ما تجارب شایسته ای در زمینه ایجاد امتیاز رقابتی کار آمد برای کسب کارتان پیدا کنید. زندگی در محیط پویا و پرشتاب و انعطاف پذیر را تمرین کنید، زیرا چنین وضعی استثنایی نیست. برای کامیابی در تغییرات باید بدانید که چگونه به آنها همراه گردید و از آنها نیرو بگیرید. راهی دیگر وجود ندارد.

بی واسطه از دل - مایکل دل
دل در کتاب حاضر توضیح میدهد که چگونه با اجرای روش بی واسطه مشتری محوری و توجه خاص به نیاز ها و پیشنهاد های مشتریان، بهره گیری از نیروهای هوشمند و ریسک پذیر، فروش از طریق اینترنت و استفاده صحیح از اطلاعات توانسته است شرکت خود را به مقام نخست در آمریکا ارتقا دهد. علاوه بر این مدیریت استثنایی این مدیر کار آفرین موجب شد که شرکت دل از لحاظ فروش و رشد سالانه به ارقام استثنایی و پیروزی های بزرگ در جهان دست یابد.
کتاب بی واسطه از دل در مجموع از دو بخش و پانزده فصل تشکیل شده است که نویسنده در هر فصل درس های جدیدی را به خواننده انتقال میکند. نویسنده در بخش نخست شرح میدهد که چگونه چگونه راهبرد های رقابت از تجربه های خوب وبد، همراه با رشد ، دگرگونی و رشد دوباره شرکت زاده شده و شکل گرفته اند. در بخش دوم خواننده خواهد دید که چگونه این راهبردها گسترش یافته اند وچگونه با یافتن راه های تازه، ترکیب فناوری با اطلاعات و خوشه چینی از ارتباطات بی واسطه با کارکنان، مشتریان و تامین کنندگان، دل توانسته است به یک امتیاز رقابتی حساس در میان شرکت های بزرگ دست یابد.
کتاب حاضر با پیام های اثر بخش خود چراغ راهی است برای خوانندگان به ویژه مدیران و رهبران سازمان ها و بنگاه هایی که امید دارند که بنیادهای ماندگار را پی بریزند.


خرید و دانلود فایل

روش تضمینی کسب درآمد اینترنتی



25 روش تضمینی کسب درآمد اینترنتی


با خرید و مطالعه و اجرای این روش ها از همین امروز به درآمد واقعی از اینترنت برسید


دوست عزیز ما در این مجموع کلیه روش هایی  که می توان به کمک آنها به کسب درآمد واقعی از اینترنت پرداخت ، جمع آوری کرده ایم .

مطمئن هستیم که به کمک آموزش های داده شده در این مجموعه  به راحتی می توانید به کسب در آمد عالی و واقعی از اینترنت پرداخته و استقلال مالی پیدا کنید .

   ادامه مطلب ...

فایل باز-پروژه tester ic

پروژه tester ic


  این فایل zip حاوی pdf مربوط به این پروژه و power point برای ارائه به استاد در دانشگاه می باشد. این پروژه مربوط به تستر ای سی میباشد.


خرید و دانلود فایل