فایل باز

فایل باز

فایل باز

فایل باز

آموزش داستان نویسی و روایت داستان

آموزش داستان نویسی و روایت داستان

آموزش داستان نویسی و روایت داستان

اگر به داستان نویسی و روایت یک موضوع علاقه مند می باشید این کتاب می تواند به شما کمک کند تا نحوه ی روایت صحیح یک داستان را بیاموزید.

اصول و مبانی داستان نویسی را در این کتاب بیاموزید و شروع به بیان کردن صحیح و درست یک داستان بشوید.

 

 

در کتابچة حاضر سعی شده است به شیوه‌ای نو، گونه‌های روایتی راوی و ویژگی‌های آن بررسی شود. همچنین باز تعریفی از آنچه امروزه به عنوان راوی و زاویة دید در کتاب‌های تئوری داستان‌نویسی از آن یاد می‌شود، انجام شده است که ضمن در برگرفتن انواع گونه‌های روایتی راوی، انواعی را که مغفول مانده نیز مورد بحث قرار گیرد. عنوان برخی مطالبی که در کتاب مورد بحث قرار گرفته‌اند، بدین قرارند: داستان، روایت، ویژگی‌های راوی؛ زاویه دید؛ ساختاره؛ من قهرمان؛ آینه، همزاد؛ فرستاده؛ دانش تفسیری؛ راوی مفسّر؛ کانون؛ گونه‌های روایتی روای؛ آینة مفسر؛ روان بیننده؛ ناظر مفسّر یک کانونه؛ ناظر بینندة دو کانونه؛ مقایسه گونه‌های روایتی و راوی ژنت و این کتاب و…


پس از تکمیل فرم زیر و پرداخت مبلغ محصول بلافاصله لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار خواهد گرفت و یک نسخه هم به ایمیل وارد شده فرستاده می شود در صورتی که مشکلی در انجام خرید یا قیمت فایل دارید می توانید با مدیر کانال زیر یا ایمیل ketab4u313@gmail.com در تماس باشید .پشتیبانی 24 ساعته و پاسخ گویی سریع از ویژگی های منحصر به فرد ما می باشد که باعث رضایت همه ی خریداران قبلیمان بوده است.

برای استفاده از مطالب مفید و جذاب و همچینین دانلود ویژه ی فایل های سایت به قیمت رایگان در کانال ما عضو شوید.

 

کانال قدرت پرواز

 

در صورت داشتن هر گونه سوال -انتقاد و پیشنهاد با ادمین این کانال در ارتباط باشید


خرید و دانلود محصول

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.