فایل باز

فایل باز

فایل باز

فایل باز

خلاصه کتاب اصول موفقیت . برایان تریسی

خلاصه کتاب اصول موفقیت . برایان تریسی


کتاب حاضر، خلاصه ای است از کتاب (( اصول موفقیت )) آقای برایان تریسی
این کتاب باعث بر انگیخته شدن انگیزه های کاری می شود. همچنین باعث می شود شما درک درستی نسبت به خود پیدا کنید و با بدست آورن یا افزایش اعتماد به نفس، گامهای موثرتری در پیشرفتهای مالی و شخصیت بردارید.
با توجه به این مسئله که وقت عزیزان گرانبهاست و در معمولا در کتابهای اینچنینی، مطالب اضافی وجود دارد، استفاده از خلاصه ی کتاب که لب کلام نویسنده می باشد، توصیه می شود.
لذا این کتاب بدون از دست رفتن اصل محتوا و نیز با رعایت اصل امانت داری از سوی تلخیص کننده، ضمن بیان عین سخنان آقای برایان تریسی، به طرز ماهرانه ای توسط آقای علی پیله وران خلاصه شده و مطالب اضافی حذف گردیده است.
  

در بخشی از این کتاب میخوانیم:

(در آمدتان را افزایش دهید). برای کسب درآمد بیشتر، باید چیزهای بیشتری یاد بگیرید. ودزوورث لانگفلو در شعر توصیف افراد موفق می نویسد: ( قله هایی که انسان های بزرگ به آن ها دست یافته اند، با یک پرواز ناگهانی فتح نشده اند. آنان وقتی همراهانشان خفته بودند، با هر مشقتی بود شبانه صعود کردند.). یادگیری مستمر، کمترین ضرورت موفقیت است.

متن این کتاب، به صورت فایل ورد docx (کاملا قابل ویرایش) و فایل پی دی اف pdf (قابل استفاده در کامیپوتر و تلفن همراه) ارائه شده است تا شما عزیزان به هر صورتی که نیاز دارید، از آن استفاده نمایید.

امیدوارم از آن استفاده های لازم را ببرید.


خرید و دانلود فایل

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.