فایل باز

فایل باز

فایل باز

فایل باز

فایل باز-اصول مدیریت کیفیت

اصول مدیریت کیفیت


در این نوشتار شما دوست عزیز با هشت اصل مدیریت کیفیت به طور کامل آشنا خواهید شد که شامل :

اصل اول: تمرکز بر مشتری (Customer Focus)

اصل دوم: رهبری در مدیریت (Leadership)

اصل سوم: مشارکت کارکنان (Involvement of people )

اصل چهارم: رویکرد فرایندی (Process approach)

اصل پنجم: رویکرد سیستمی به مدیریت (System approach to management)

اصل ششم: بهبود مستمر (Continual improvement)

·        

اصل هفتم: تصمیم گیری بر مبنای واقعیت ها (Factual approach to decision making)

اصل هشتم: ارتباط سودمند و دوطرفه با تامین کنندگان (Mutually beneficial supplier relationships )

  

در ادامه با ما همراه باشید تا با پرداخت مبلغی اندک به کلیه اطلاعات ارزشمند این فایل دسترسی پیدا کنید و حمایتی باشد از ما تا بتوانیم محصولات درخور و شایسته ی دیگری به شما عزیزان ارائه بدهیم


خرید و دانلود فایل

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.