چکیده
هدف کلی پژوهش تعیین تاثیر مدیریت دانش بر عملکرد کارکنان بانک استان خوزستان میباشد. با توجه به اینکه پژوهش حاضر قصد دارد بدون دستکاری در متغیرهای مورد نظر به شرح مفصلی از شاخصهای مدیریت دانش و عملکرد کارکنان بپردازد لذا از روش توصیفی همبستگی استفاده شد. جامعه آماری تحقیق حاضر شامل کلیه کارکنان بانکهای صادرات استان خوزستان میباشد که بر اساس اطلاعات موجود تعداد آنها 1216 نفر میباشد. بر اساس فرمول تعیین حجم نمونه کوکران حجم نمونه آماری این پژوهش به تعداد 315 نفر انتخاب گردید
. جهت آزمون فرضیه ها از آزمون آماری رگرسیون استفاده شده است. یافته های تحقیق: استفاده مجدد از دانش برای موقعیتهای کاری مشابه بر عملکرد کارکنان در شعبات بانک استان خوزستان تأثیر دارد.- حذف دانش بی اعتبار بر عملکرد کارکنان تأثیر دارد. - ایجاد تغییر در شکل دانش بر عملکرد کارکنان در شعبات بانک استان خوزستان تأثیر دارد.- خلق دانش جدید بر عملکرد کارکنان در شعبات بانک استان خوزستان تأثیر دارد.
کلید واژه ها: مدیریت دانش - عملکرد - کارکنان