فایل باز

فایل باز

فایل باز

فایل باز

فایل باز- 7 اصل چربی سوزی

فایل باز- 7 اصل چربی سوزی




قیمت در دیگر سایت ها 19800 تومان

(خرید فایل باز 19800 تومان میباشد)

قیمت در فایل باز 5000 تومان

تا حالا فکر کرده اید که کم کردن وزن خیلی هم سخت نیست و تلاش زیادی نمی‌خواهد؟

بعد به خودتان گفته باشید، فقط به یک رژیم جدید نیاز دارم! اگر به شما گفته شده که چه بخورید، ولی باز هم برایتان کار نمی‌کند، به سراغ رژیم بعد می روید و ضرر بیشتری می‌کنید، بعد فکر می‌کنید حتما مشکلی در اراده شما وجود دارد.

کار با هزاران نفر مرا به این باور رساند که اراده مردم مشکلی ندارد، بلکه آنها روش درست را یاد نگرفته اند. هیچ کس به برنامه‌ای که کار نمی کند، نمی چسبد. اما اگر کار درست را انجام دهید و بدانید چطور باید این کار را بکنید، حتما کار خواهد کرد و به آن ادامه هم خواهید داد.

کتاب‌های کاهش وزن زیادی وجود دارند که می‌گویند .. مطالعات علمی نشان داده‌اند… همه می‌دانند… یا کارشناسان می‌گویند…اما این روش‌ها بسیار دور از درک هستند.

این کتاب متفاوت است!



می‌خواهم به شما کمک کنم یک مشکل بزرگ را حل کنید: «اضافه‌وزن سرسخت!»

برای انجام این کار، ابتدا باید مطمئن شویم که مشکل را درست شناسایی کرده ایم. بسیاری از مردم در تلاش برای حل مشکل اشتباه هستند: «وزن‌شان» که در واقع تنها یک علامت است.

همچنین باید بدانید چه چیزی متابولیسم را کنترل می‌کند؛ «هورمون‌ها»

ذخیره چربی به پس انداز پول در بانک شباهت دارد. چربی معادل شماره حساب مرکزی بانک بدن است. احتمالا الان با خود می‌گویید “پس من یک میلیاردر هستم!”  اما چرا  با  وجود  این انرژی بالقوه، باز هم احساس خستگی می‌کنیم؟ خیلی عجیب است! داشتن بدنی انباشته از انرژی ذخیره شده و در عین حال عدم توانایی در آزاد کردن آنها!  دلیل این اتفاق این است که شما به راه حل مخصوصی نیاز دارید، تا به کمک آن، ذخیره چربی را آزاد و تبدیل به انرژی کنید.

حالا حدس بزنید راه حل چیست؟

شما در حال حاضر کلیدهای گاوصندوق بانک‌تان را در اختیار دارید! این کلیدها هورمون‌های شما هستند. راز موفقیت شما در  این است که با شناسایی این 600 هورمون کلیدی، که از این تعداد،  6 تای آنها چربی‌سوز و 3 تای آنها چربی‌ساز هستند،  بتوانید با استفاده  از کلیدهای صحیح و مخصوص  از موجودی گاو صندوق استفاده کنید.

با مطالعه این کتاب، می توانید نوع بدن خود را شناسایی کرده و مطالب جذابی را درباره چگونگی کارکرد بدن، به ویژه در ارتباط با چربی‌سوزی یاد بگیرید.


ایده من این است که فراتر از رژیم غذایی و ورزش نگاه کنید و به جای آن از هورمون‌هایی که از طریق غذا و ورزش تحریک می‌شوند، استفاده کنید. به این ترتیب، به این برنامه وابستگی نداشته، سلامتی و وزن خود را حفظ خواهید کرد. کسی به شما نمی گوید در جمع یا رستوران چه بخورید، چون خودتان می‌دانید چه چیزی باعث چربی‌سوزی و چه چیزی منجر به چربی‌سازی می‌شود.

ما درباره چیزی که در آن زندگی می‌کنید، صحبت می‌کنیم؛ یعنی «بدن شما» و از آنجایی که داخل آن زندگی می‌کنید، درک کتابچه راهنمای آن سودمند خواهد بود.



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.