فرآوری و بستهبنـدی میگـو
بستهبندی به عنوان یک ابزار کارآمد سالهاست که مورد نظر کارشناسان علم بازاریابی قرار گرفته است. استفاده از انواع مختلف بسته بندی ضمن اینکه قابلیت نگهداری بهتری را به کالا میبخشد در کسب سهم بالاتری از بازار برای کالای مورد نظر نیز مؤثر است.
نظریه پردازان بازاریابی ، دو نقش مهم برای بسته بندی متصور هستند که عبارتند از نقش Protective و نقش Promotive . چنانکه از واژه به کار گرفته شده برای این نقش ها نیز برمیاید نقش نخست به وجه نگهداری و دوام حاصل از بسته بندی و نقش دوم به جنبه آگاهی دهنده و پیش برنده بسته بندی اشاره دارد.
ادامه مطلب ...
پرواربندی گوساله با ظرفیت هفتاد و پنج راس در هر دوره
طرح کسب و کار
1. خلاصه اجرایی
2. مشخصات مدیر و همکاران
3. توضیح محصول
4. بازار، مشتریان، رقبا و روشهای تثبیت موقعیت و بازاریابی
5.توجیه اقتصادی طرح
الف- سرمایه گذاری ثابت
الف- 1) زمیـن
ادامه مطلب ...
بسته بندی میوه با ظرفیت بسته بندی ٢٢٠٠ تن انواع میوه در سال
طرح کسب و کار
1. خلاصه اجرایی
2. مشخصات مدیر و همکاران
3. توضیح محصول
4. بازار، مشتریان، رقبا و روشهای تثبیت موقعیت و بازاریابی
5.توجیه اقتصادی طرح
الف- سرمایه گذاری ثابت
الف- 1) زمیـن
بسته بندی مواد غذایی با ظرفیت بسته بندی ١٤٠٠ تن مواد گرانول در سال
طرح کسب و کار
1. خلاصه اجرایی
2. مشخصات مدیر و همکاران
3. توضیح محصول
4. بازار، مشتریان، رقبا و روشهای تثبیت موقعیت و بازاریابی
5.توجیه اقتصادی طرح
الف- سرمایه گذاری ثابت
ادامه مطلب ...
پی دی اف آموزش مقدماتی ساز عود
pdf کتاب آموزش مقدماتی ساز عود ( دو pdf) به زبان ترکی استانبولی جهت علاقه مندان به یادگیری ساز عود یا بربت